tisdag 9 november 2010

Julpyssel... och vinnare

.

.
Senare än vanligt har jag nu (äntligen) börjat med årets julpyssel... I helgen fick jag till ett par kransar, och ett gäng tyghjärtan är påbörjade. Har inte hunnit fota något av det, så jag bjuder på några bilder av fjolårests pyssel.
Allt mitt julpyssel kan du hitta om du klickar HÄR
.

.
Med hjälp av slumptalsgeneratorn har jag lottat ut vinnaren i min lilla tävling
...och vinnaren blev................. Susanne/Vita Falkens Lantliv! Grattis till dig! Maila mig din adress, så skickar jag vinsten så fort jag kan. Och tack till alla er som ville vara med i tävlingen!
.
.
Nu ska jag krypa ner i soffan med vår lilla sjukling, tända ljus och dricka varm aroniasaft... kanske titta på nån mysig julfilm :) Sonen har ont i halsen, vi håller tummarna att det inte är halsfluss!
.
Men var är snön?? ...inte här iallafall!
.
.
Ha d gott!
Kram ♥♥♥ Hanna

7 kommentarer:

betong ute och inne sa...

Det gör du rätt i, det gäller att ta hand om dem...
Nyfiken på att se dina julpyssel för i år...ska själv ta ett rycki dag...en liten julmarknad nästa helg :)
Ha det gott , kram Malin

Vita Falkens Lantliv sa...

Jippi!!! Jag vann:)))))))))))) Tack snälla för detta!!!
Jag ser mycket fram emot att vänta på mitt paket:)

Tralala la la så glad jag är nu!!! Känns kul att vänta på det när man inte mår bra.

Tack än en gång!

Kram Susanne

Sirpa sa...

Hej!
Grattis till vinaren!
Tack för en fin tävling! Vad fina saker du har pysslat!
Ha en skön kväll!
Kram Sirpa

Galtholmen sa...

Ja det är dags att ta tag i julpysslet i tid... annars hinner julen passera utan att man får gjort något...:) Låter mysigt med mys i soffan med liten sjukling.
HÅller självklart tummarna att det iNTE är halsfluss.
Kram
Ulrika

Blåbärs och smultronstället sa...

Hej Hanna!
Vad mycket fint du pysslar med. Fina tygstrutar och mosshjärtan. Jag syr också tygstrutar m.m...Mosshjärtan gjorde vi ganska många av förra året, ett av mina hänger fortfarande kvar på stolen på trappen...
Må så gott!
Kram Susanne

Thelma Louise sa...

grattis til vinnere....alltid så fine ting og fine bilder hos deg..hjertene dine er noe av det første jeg husker fra jeg bega meg ut i bloggverden..-)

en fin dag til deg Hanna.:-)

klem Gry

Marie//Tekla Maräng sa...

Så fina julsaker du har pysslat till jag har inte riktigt kommit igång en.
Ha det gott och jag hoppas att lilla sonen kryar på sig.
Kram:)