söndag 13 april 2014

mysfaktor


uterum korgstol olivträd ljuslykta kabeltrumma stråhatt

Solen gick i moln, perfekt att tända ljus och ljusslinga, sätta sig och läsa en bunt inredningstidningar här i korgstolen i uterummet... tänkte jag  ...gjorde jag det? nähädå! Ja jag har en hög med tidningar som jag inte hunnit läsa än, men... tog fram kameran istället -jag ska bara ..

Och sen var det dags att tända grillen, tidningarna får vänta ... kanske idag :)


trälåda timjan ledljus fårsax trälåda ljuslykta
fina led ljus från Enjoy Candles, batteridrivna med timer. Hög mysfaktor :)

uterum utekök hannas slagbord olivträd spinnrockskrona pinnstolar hängstol

trälåda house doctor timjan hannashantverk

bord av kabeltrumma ledljus ljuslykta trälåda timjan i kruka koskälla


Ha en skön söndag!
Kram ♥♥♥ Hanna


i samarbete med enjoy candles

5 kommentarer:

Carina sa...

Vad mysigt du har det...men det där med att solen gick i moln...det kan jag inte hålla med om....denn har varit i moln hela helgen, har inte haft en endaste strimma solsken här...bara mulet, kallt och framförallt blåååsigt!
Ha en skön söndag.

Mee and Molly sa...

:) Känner igen det jag ska bara..
fint du har det Kram MM

Pernilla sa...

Hej! Hittade hit via facebooks Återbruka-grupp!

Vilket underbart vackert hem du har! Man tror ju man är i en saga! Jag hade själv inte klarat av att bo så "färglöst" (missuppfatta mig rätt nu), jag hade vantrivts med det och behöver några starkare färger i alla fall. Men tycker ju ändå att det är otroligt vackert och rofyllt med så som du har det hemma hos dig! verkligen kul att få ta en titt på dit hem här! Man får ju mycket inspiration!!

//Pernilla (vanillab.blogg.se)

House and Garden by Bia sa...

Så fint du har i uterummet ;))
Sådana ljus är bra...jag har också några stycken ;)
Kram bia

Helene sa...

Jag ska bara det känner jag också igen :-)
Så fint du har det. Mysigt!

/Heléne