fredag 31 juli 2015

min systers bröllop 11 juli 2015



Så vackert och härligt bröllop. I Mattsmyra kapell. Med bröllopsmiddag i brudgummens föräldrars fina trädgård.
Lillasyster har nu fått sin prins ..och kusin(er) är på väg! (även vår bror & sambo ska få barn)


Jag fick äran att vara bröllopsfotograf så jag gjorde mitt bästa! Även mingelbilder önskades så kameran gick varm ...av flera hundra bilder kommer här nu ett litet urval :)





kramkalas
Tre preggos!
Bröderna gör en check på bröllopsekipaget



Ena av två bord med go'mat

När brudgummen lämnade tältet en stund ….  sprang killarna fram för att pussa bruden 


..och vice versa

Bröllopstårta! Schwarzwald




May you live happily ever after!
Kram ♥♥♥ Hanna



3 kommentarer:

Fangoria sa...

Så fina bilder, vackert par!

House and Garden by Bia sa...

Så roligt !!...grattis till brudparet !
Ha det gott i sommar Sverige (sommar och sommar, jag vet inte jag)
Kram bia

Hyrestanten sa...

Så fint! Somrigt, enkelt och väldigt vackert.