torsdag 21 januari 2016

badrumsbilder


hannashantverk.blogspot.se badrum badkar svart marmor


…och datortrassel, tydligen. Du ser den svarta kanten runt bilden, ja på flera av dessa bilder. Var kom den ifrån!? När jag redigerat och exporterat bilden, väljer in den på bloggen ..så är den plötsligt där, den där svarta kanten! Testade att exportera en bild utan att redigera, den blev felvänd. Allvarligt, en uppdatering kanske behövs, eller… det sägs ju att man inte får virus på Mac, men jag undrar ibland. Jaja, jag kan typ inget om datorer. Hoppas det går till sig, på något vis! 
Sorry! :P


Torsdagshej till er! Hoppas allt är väl, full fart mot helg!
Som sagt, bilder från badrummet i källaren, same same. Gjorde björkljusstakar i helgen, jag fick en beställning och gjorde några extra som hamnade i badrummet.


hannashantverk.blogspot.se björkljusstakar
Nygjorda ljusstakarna

hannashantverk.blogspot.se badrum marmorbänk
Bänken, dåligt ljus så bilden blir aldrig bra ..får ta stativet en annan gång :)
Bakom linnedraperierna döljer sig tvättmaskin & torktumlare.


hannashantverk.blogspot.se badrum badkar svart marmorgolv kabeltrumma

hannashantverk.blogspot.se badkarsbräda badrum

hannashantverk.blogspot.se badrum marmorbänk carraramarmor björkljusstake

hannashantverk.blogspot.se badrum kabeltrumma björkljusstakar marmorgolv


Ha d gott!
Kram  Hanna



2 kommentarer:

Carina sa...

....och den svarta ramen blir ju inte på alla bilder! Jag tycker i och för sig att det var väldigt snyggt med den där lilla lilla svarta kanten runt...det tilltalade mig.
Ha en fin helg!

Drömgården sa...

Det badrummet kunde gärna vara hemma hos! :)
/Kitty