söndag 4 januari 2009

Go'kväll

En gammal klasskamrat till mig har öppnat en webbshop, som jag tänkte tipsa om... White Home
Hennes nybyggda hem är även med i en huskatalog... som du hittar här
Bilder Iltasanomat

Kika in! helt sjukt snyggt... Bra jobbat, Miila :)

Detta såg vi, när vi tittade ut genom köksfönstret imorse.... Rådjursmamman på prom med sina kids...

Tur dom inte vek av hitåt... Utan fortsatte in i skogen, där dom bor?


vi gjorde lite fågelmat igår... av cocosfett, och så hade vi i lite nötter.
Hängde i apeln...smaklig måltid :D


snökristaller på altanen

Kram på er!
Hanna

7 kommentarer:

annashusidingtuna sa...

Ja, det var ju tur att de hittade tillbaka till skogen igen rådjuren!!
helt sjukt snyggt var ordet om huset som du visade och jag håller med i ett annat liv kanske....
Eller jag är nog rätt så nöjd med vårt hus tror jag.
Gokväll till dig också!
Kram Anna

Anneli sa...

Vilka härliga vinterbilder - vilken tur att de hittade tillbaka till skogen...
Tjusigt värre med det Huset - man får drömma lite...
Kramar/Annelie

Brunkullan sa...

Galet vackert hus!
Och söta små rådjur! Vi har gott om dem både i stugan och runt knuten här i stan:)

God fortsättning på dig nu!
Susanne

LOPPISLIV sa...

Hej Hanna! Himmel , ett sånt vackert hus din vän har, där skulle jag gärna kunna tänka mig och bo :-)helt ljuvligt. Bra tips ang fågelmaten, ser ju dessutom fint ut när de hänger i träden som små smycken. Ohh så fin gammal dörr du har i vardagsrummet, jättecharmig. Tänk att man älskar allt nött och slitet, så tokig man är va??...hihi. Ha en härlig kväll. Kram Paula

Millas hem sa...

Så himla vackra bilder på rådjursfamiljen!
Och vilket hus sen...wow!
Må gott// Camilla

Designe sa...

Åh hjälp..ett så overkligt vackert hus! De måste verkligen vara nöjda med sitt bygge! Så härligt med rådjursbilderna! :)

♥ Fyra årstider sa...

Huset var underbart..men du verkar bo vackert..naturen är en fin inspirationskälla.
Kram Lotta