onsdag 15 juli 2009

Ett litet...

livstecken från mig...
Ut i morgondiset en snabbis..knäppte några kort med mobilen... snabb överföring med Bluetooth till bärbara... Kommer knappt ihåg hur man gör inlägg :S

Hej alla goa!! Länge sen sist!
Har tassat omkring lite på era bloggar, oftast 'obemärkt'.... sååå fina inlägg med sommarbilder o allt! Vem behöver inredningstidningar när ni finns !!??

Köpte den här zinkhinken på butik Vackra Hem, när jag var dit och levererade mina skyltar ;)


Ja, såna här skyltar finns nu att köpa på butik Vackra Hem i Sundsvall.



Jag har piffat till lite vid sittplatsen på framsidan... Här sitter vi ofta och äter middag, under äppelträdet.

Den där thujan slet jag med igår kväll, den måste ha vägt minst lika mycket som mig!?!...med rotklumpen och allt!
Måste varit en syn...när jag körde den på skottkärran över vägen...med huvet inne i thujan...såg inte ett smack...
Men nu står den äntligen där! Ikväll ska jag plantera lite lammöron runt fötterna på den...
Sen är det bara resten kvar :S

På andra datorn har jag några hundra (?) kort som jag knäppt under sommarn... så jag har lite att visa er, bara jag får tid ;)
Ha d gott så länge! Simma lugnt :)
Kram ♥ Hanna



6 kommentarer:

Inas sa...

Hej Du!

Underbara bilder... Vackra hem är jag bekant med jag bor inte så långt där ifrån... Så jag ska åka in till staden och köpa några ha en bra dag och goa kramar Ina (sonen gråter så jag måste gå)

Inas sa...

Hej Du!

Va bra då ska jag kolla in den loppisen någon söndag framöver... Ha det gott många goa kramar Ina

Compact Garden sa...

Härligt att se dina bilder..jag förstår att du slet med din buske :D
Mitt planteringsbord är äntligen vitt(inspirerad av dej)så nu känns det helt rätt..

Ha en fortsatt skön kväll/Anne

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hallå gumman!

Skönt att höra ifrån dig! Saknar dig också..
Men man hinner inte allt, märker nu när det är full rulle varje dag att bloggen blir lidande..
Vi håller på och målar huset, målar och målar så vi kan vara lediga sen resten av våran semester..
Inget roligt jobb att måla ett hus, men ack så bra det blir..

Hoppas ni mår bra och att vi hörs snart igen!

Många kramar! <3

alegni sa...

så mysig din trädgård ser ut!
o sådana skyltar kunde man ha hur många som helst av...
kram
ingela

Marina sa...

Ser fint ur, allt du visar. Lavendel är ju härligt nu och zink älskar jag.

Ha det bra!