torsdag 3 juni 2010

Moa & Ville

.
clematisen som jag fick med en tidningsprenumeration

sneakpeak på mitt nya planteringsbord :)
.
.
Några snabba bilder hann jag knäppa på nu morgonen...
Bjuder på en liten sneakpeak på min morsdagspresent, planterningsbordet som som maken snickrade ihop med hjälp av sonen... efter min lilla skiss :)
Bordsskivan var inte på plats när jag fotade imorse... men den låg på när jag kom hem ikväll.
Det blev så bra!! Ska 'möbla' lite i växthuset.. och visa bilder så fort jag hinner!
.
.
Moa & Ville
heter våra nya familjemedlemmar...
Två små kaninflickor! Barnen fick välja en varsin... Sonens fick heta Ville, för han tyckte absolut att den skulle heta det ;)
..

Moa
.
Ville
..
.
Lite sötare djur än i förra inlägget!
Det var många som blev skrämda av ormen, det var inte meningen! Förlåt :)
Visst är det många som blivit skrämda av den irl också... fler jordgubbar för oss, tihi!
..
I juni-numret av Allt i Hemmet är jag med på ett litet hörn... eller en bild som jag tagit iallafall ;)
Inte varje dag man blir uppmärksammad av en stor inredningstidning! Tjohoo :)
.
.
Ha d gott!
Kram ♥♥♥ Hanna

14 kommentarer:

Nilla sa...

Jag har oxå planterat en clematis jag fått genom tidningsprenumeration. Nu fick jag en försmak av hur den kanske blir.
Mitt exemplar var lite halvdåligt så att säga men har börjat ta sig lite sakta nu.

Så otroligt gulliga kaniner !!

Ha de bäst !!
Nilla

Helena sa...

Oi joi skönt!

SKOOGSTROLLET sa...

Jösses, vilka små fina sötnosar. Det är ju nästan så det väcker habegär, men det hade nog inte gått så bra med våra katter ...

annika sa...

Åhhh så söta de är Moa och Ville. Vi hade en vit i många år som hette Popcorn.
Clematisen är så vacker. Grattis till att ha fått med en bild i en av de stora magasinen. Kul!
Ha en bra helg
Kram annika

Montessori sa...

Hej Hanna, såg du att din blogg stod med i Allt i Hemmet?

Kolla in så får du se.

Annelie
radhusochstuga

Helena - ullvi32 sa...

Jag såg ditt fina utekök i tidningen igår och var bara tvungen att gå in och kika i din blogg (ser att du skriver om det i detta inlägg). Underbart fint du har och härliga bilder! Ska tjata på min man om att få mig ett utekök, planteringsbord osv...hihi!
Trevlig helg!

Marie//Tekla Maräng sa...

Sitta där i din hängmatts gunga och njuta det är livskvalitet.
så goa kaninungar ni har köpt.
Kram:)

Nyanser av vitt sa...

Åh den som landade i brevlådan igår och är nerpackad i "landetkassen". Vad kul Hanna
Ha en jättemysig helg
KRAM
PS Moa och Ville är jättesöta DS

Villa Tallbacken sa...

Tjohoo! Såg "dig" nog i Allt i hemmet! :-) Kul!

Vill också ha planteringsbord, lyllo dig! :-) *suktar efter bild*

Kaninerna var ju hur söta som helst, förstår att barnen är glada.

Hoppas du får en fin helg!
Kram Elin

StrandviksVillan sa...

Jättesöta kaniner!! Jag hade en dvärgkanin som barn, den levde ännu då jag flyttade hemifrån!

Åh, grattis till uppmärksamheten i tidningen! Så kul!

Jag har också önskat mig ett planteringsbord, nu har mannen gjort en vattenpost där jag har tänkt mig att det ska placeras :)

Trevlig söndag!

Hasigamas mamma sa...

Så nydelige bilder du har!!!! Og skjønne kaniner!
Jeg ble så glad i bloggen din, så jeg stjal et bilde og la ved en link til siden din på bloggen min! Håper det er i orden....?? Du får sende meg en melding hvis jeg skal fjerne det!
Jeg blir definitivt følger! :)

Hasigamas mamma sa...

Hei igjen!
Jeg så etterpå at vi skulle spørre først, så jeg skal fjerne bildet fra bloggen min! Blir kjempeglad om jeg får låne bildet av deg!

Teres sa...

Det var tack vare Allt i hemmet som jag hittade till din blogg. Underbar blogg som jag genast lägger till i min lista. Hit återkommer jag gärna och ofta.

JohannaDesign - Blommor, smycken o inredning sa...

Åh vilka sötnosar. Drömde att jag skaffade kanin här om dagen och att den åt upp alla sladdar i min lägenhet :) Vänligen Johanna