lördag 23 februari 2013

rustikt vardagsrum


Gräsänka sen i tisdags, har varit full rulle mao!
Äntligen helg, idag har jag ägnat mig åt mitt 'egna intresse'...

istället för att följa med på en skotertur - vilket hade varit riktigt härligt det med, men just nu känner jag att helgen är alldeles för kort. Det går fler tåg :)

...intresset som jag känner att jag inte behärskar till fullo - fotografering
Men nu börjar vi lära känna varann lite smått - min Nikon och jag ...såhär efter att ha 'bott med varann' i några år, haha! Bättre sent än aldrig, eller? Iaf så tycker jag lite mer om min Nikon nu :P
Har fotat både med och utan stativ idag, och lekt lite med olika inställningar.

Här följer en bildkavalkad ifrån vårt vardagsrum

Ektorp soffor och fotpall



Pälskudden är sydd av fodret till en kappa... DIY

en av mina 'monsterpelargoner' - Mårbacka som fått växa fritt, endast ett skelett än
så länge, men den som väntar på nåt gott... :)

där nere i källaren har vi vardagsrummet





Dottern är på filmkväll hos en kompis, maken roar sig i fjällen ...endast jag, lillebror och katterna hemma. Bastun nästa! ..sen blir det lördagsmys! Får se om jag slipper mellon ikväll :)

Ha d gott!
Kram ♥♥♥ Hanna

5 kommentarer:

Unknown sa...

Beautiful room. I admire your courage to add the crates and coil in the interior.

Min-Hus sa...

...your home looks beautifull!!

Hugs Anja

Silje sa...

Du har ett verkligt vackert hem! Riktigt inspirerande :)

Fossestua sa...

Vakkert hos deg :). Har lagt meg til som følger så jeg finner deg igjen :). Ha en fin søndag. Klem fra Lise

Sallys hus sa...

Hej hej!

å du har det så himla fint...
vad häftigt att sätta upp de där trälådorna på väggen så där.
Å va roligt med lekstugan...nu längtar man verkligen efter att snön ska försvinna så man får sätta igång.
Kram Katarina