fredag 11 april 2014

svartvitt


svartvitt vardagsrum schäslong diy kuddar trästubbe tapet mr perswall

..eller tio nyanser av grått..
vitt grått svart och natur. Och så liite grönt...

Ja det är inte en sprakande färgpalett i vårt vardagsrum
Har fastnat för grått, och svart.. Kuddar jag sytt senaste tiden har varit gråa, filtar gråa, jag vann ett kuddfodral - gråmönstrat. Ljuslyktor och fat.. Dörren i hörnet blev svart för ett tag sen, det har jag nog inte visat här på bloggen än? Ni som följer mig på instagram har sett den, flera gånger..
...ja väggrna är ju inte grå, än iallafall :)


Och den grovstickade pläden (till höger i bilden nedan) som jag köpte från ModernWool är naturvit ...men jag har sett att hon säljer svarta nu :)
Förresten, rabattkoden på 25% gäller än, uppge Hanna25 vid beställning, fri frakt.


svartvitt vardagsrum kohud ullpläd grislampa kabeltrumma isländska fårskinn

antikt skrivbord loppisfynd vardagsrum
mitt loppisfyndade skrivbord förblir nog vitt iallafall... Lampskärmen, också grå!

vardagsrum ektorp vita soffor kabeltrumma grislamapa svart dörr happylights irislights

schäslong diy kudde trästubbe linsskydd
stubben passar in, grå som den är..

vardagsrum kabeltrumma grislampa grovstickad ullpläd vit soffa

Nej jag kommer inte piffa till med gula detaljer, inte ens för påsk.. Så tråkig är jag, gillar inte gult. Tror det grundar sig i att jag fyller år före påsk ...och fick oftast påskägg/påskpynt/kycklingar/något annat gult i födelsedagspresent när jag var liten... ;)
Joråsåatt... Ett grått inlägg blev det.


Trevlig helg!
Kram ♥♥♥ Hanna

Inga kommentarer: