onsdag 18 november 2015

julen närmar sig


hannashantverk.blogspot.se vardagsrum jul

…med stormsteg! Fick nästan en chock när jag insåg att det är första advent nästa helg.
Normalt börjar jag lyssna på julmusik, bläddra i jultidningar och se på julfilmer i oktober redan …men i år har jag inte riktigt hittat julkänslan än.
Kanske hittar jag den i helgen. Julklappar måste inhandlas, jullådorna ska gås igenom osv.

Men lite jul har letat sig in i vardagsrummet iallafall. Rumsgranen har flyttat hit, och några hyacinter fick följa med från affären.


Några snabba kvällsbilder från vardagsrummet.


vardagsrum schäslong kamin

vita hyacinter

hannashantverk.blogspot.se rumsgran

hannashantverk.blogspot.se vardagsrum jul

hannashantverk.blogspot.se marockansk lykta


hannashantverk.blogspot.se rumsgran vardagsrum

hannashantverk.blogspot.se vardagsrum kabeltrumma jul hyacinter


Ha d gott!
Kram  Hanna



4 kommentarer:

Drömgården sa...

Vilken skön stämning i ditt vardagsrum!
/Kitty

House and Garden by Bia sa...

Så fint !....köpte blå hyacinter idag...skall ha dom till turkost och petrol blått som jag har i vardagsrummet ;))
Ha en fin kväll!
Bia

Marina in Blue sa...

Hi Hanna! Today I publish a link to your page

http://marinainblue.blogspot.com.es/2015/11/lets-visit-hannas-wonderful-living-room.html#comment-form

Marina from the South of Spain

Plommonhuset sa...

Vilket vackert hem du har. /Sofia