lördag 30 januari 2016

nya lampor vid köksön


hannashantverk.blogspot.se köksö drivved kök

Tror jag inte visat drivvedspinnen ovanför köksön här på bloggen? På instagram vet jag att jag visat...
Hängde den där till jul, med en ljusslinga tvinnad runt den. Snyggt tyckte jag, och tänkte att jag köper två-tre lampsladdar från ikea efter jul så får pinnen hänga kvar, med lampor på istället.
De två sista vita tygklädda sladdarna från varuhuset fick följa med hem häromdagen. Hade tänkt mig svarta, men de var slutsålda… typiskt.
Idag fick vi fingrarna ur och bytte ut ljusslingan, resultatet ser ni här, något suddigt..
Sladdarna var lite korta, blev inte riktigt som jag tänkt. Maken skrattade och tyckte det inte såg klokt ut, haha! Jaja, det får vara så nu! Får kanske köpa större glödlampor till, eller nåt.
Fast, i skrivande stund tycker jag ändå det blev ganska bra :P


hannashantverk.blogspot.se köksö lampor

hannashantverk.blogspot.se köksö lampor på drivved

Ha d gott!
Kram  Hanna



1 kommentar:

Drömgården sa...

SÅ SNYGGT! Jag gillar också att ha bara tygsladdar med lampor, inga skärmar! Passar väldigt bra med din drivved!
/Kitty