måndag 7 december 2009

Bilder från reportaget...

..
.
... som inte var med i Våning & Villa. Alla tagna av Li L'Estrade.
Så kul att se bilder tagna här med en riktig kamera :D .Istället för min skruttis!
Här ser ni hur allt 'hänger ihop' :) Vardagsrummet skymtar till höger... Bakom kameran finns våra tre sovrum, och badrummet.
.Ja, det är bara 108 kvadrat än så länge... Men "snart" så... har vi några till :P
Maken har precis lagt klart klinkern i ungefär halva källaren... Nu i veckan ska vi måla lite väggar & tak.

Sen kanske jag kan visa lite bilder därifrån...
.
Foton: Li L'Estrade
.
.
Ha d gott!
Kram Hanna

22 kommentarer:

alegni sa...

thanks for sharing. det är faktiskt roligt att få se hur allt hänger ihop. underbart kök!
jag har röstat på dina tips :)
kram
ingela

Thelma Louise sa...

så koselig.:-) kjempeflott gulv dere har på kjøkkenet..:-)

Maria - Villa Krutbruket sa...

Ah, vad roligt att få se lite mer bilder :) Helt hets bilder är ju alltid roligt...

Javisst, sitta och lyssna på hennes böl. Herregud, nog för att den är sorglig men det finns ju gränser :D
Ja, den är helt klart sevärd.. Väntar spänt på film 3 & 4 nu!!! 3:an kommer 30/6 2010 :D

Nu är det snart hemgång, skönt!!Längtar hem...

Har du haft för dig idag då?
KRam kram!

Camilla sa...

Sååå fina bilder - jättekul när man får se lite helhet av ert fina hem.

Ha det gott - kram!

Älskade pion sa...

Vilket otroligt vackert kök,vill ha. ;)kul att få se lite bilder från ditt fina hem. Stora kramen Ulrika

Anette Willemine sa...

Så vakkert du har det hos deg!

Klem fra Anette Willemine

Vero sa...

Åh så vackert ni har det.

Anneli Wahlstedt sa...

Tjusigt ! Verkligen ett vackert hem med härlig stämning !

Kram, Anneli W

Inspiration i vitt sa...

Ojoj så fint ni har det. Vilket vackert hem att njuta i, du är så duktig Hanna att göra fint omkring dig och jag trivs här.
Kram på dig/Ingela,.

Cornelia sa...

Det låter som ni trots allt har ett välplanert och väldistribuerat hus på 108 kvm :-) Stort kök oxå :-) Men så klart kan det ju alltid va bra med lite extra yta :-) Vi ska göra iordning i vår källare oxå så att vi får lite mer sällskapsyta. Det ska bli najs :-D

Hagagård sa...

Hej! Jag brukar kika in till dig man får sådan inspiration ..kul att se lite mer av ditt hem..
hej/Helen

House number 15 sa...

Vad fint ni har det, verkligen! Det är så roligt att se helheten.
Vad spännande med reportaget.

Ha det gott/ C

Nyanser av vitt sa...

Hej Hanna
Vad fint ni har det. Kul att se lite mer än bara detaljer som jag också alltid visar. Kan ju i mitt fall bero på kaoset jag har orsakat.
Sköt om dig
KRAM

Maria - Villa Krutbruket sa...

Godmorgon!

Är en snabb sväng hit till jobbet, ska nämligen på kurs hela dagen *pust* Har ju så svårt att sitta still och bara lyssna, men men jag överlever nog denna dag också ;)

Ja, de blev ju super goda. Men inte så många för jag gjorde dom rätt stora :D Glupsk som man är ;)Behöver ta och baka lite mer tror jag...

Ska du hitta på idag då?
Blir kurs för mig till 16:00 sen vet jag inte vad som händer. Hoppas på att kunna ta en promenad, om det kunde GE FAN i att regna en stund *ler* Lite less på detta väder...

Kram kram kram!

Reko Stil / Emma sa...

Å så många fina bilder - både i det här inlägget och förra. Ni har verkligen en fint hus och vilken stämning! Underbart :)

Sköt om dig!

AkH sa...

Så jättefint ni har det hos er! Verkligen vackert hem!
Må gott!
Anna-Karin
hemochting

Lena/isklockan sa...

Mysigt du har. Kul med reportaget. Kram Lena/isis

Skogsdoft & havsbris sa...

Jättekul att få se bilderna! Ni har det verkligen jättefint där hemma hos er, ser sååå mysigt ut! :)
Ha en fin vecka! :)

Helenas Hem -Om livet på landet sa...

Hej på dej!

Jag hade ju missat reportaget. Prenumererar ju inte, men jag försöker läsa ikapp mej på webben, vilket jag har gjort nu.

Jättefint reportage! Li har tagit så fina bilder. Ja visst är det kul när någon fotar med en "riktig" kamera hemma hos sej? :)

Ni har det så fint hemma.
KRAM på dej

Cornelia sa...

Svar: Tack detsamma!

StrandviksVillan sa...

Ehhh?? Jag trodde att jag redan kommenterat på det här inlägget? Kanske jag var för snabb och klickade mig vidare...

Hur som helst: Ni har verkligen superduperfint hemma!!
Det blir fina bilder när proffsen tar med vidvinkelobjekt.

Svar: hihi, du må tro att jag fick välja mina vinklar när jag fotade bakningen! Och fösa undan ett som annat :D Blir alltid så impad av Lottas (Fyra årstider) tjusiga köksbilder, hon kan hon!

Kramar till dig!
A-C

Nyanser av vitt sa...

Halloj Hanna
Ja det är tyvärr lite långt att åka. Nej jag har inte hunnit fixa till askarna men kommer att göra det så småningom men man blir så trött på sig själv.
Hjärtan...yes we like...
Sköt om dig
kram