måndag 9 april 2012

Lövsal/Pergola/Grillplats - Reportage


Det som vi härhemma kallar grillplatsen fick ännu ett smeknamn i Hus & Hem Trädgård Lövsalen - ett passande namn! 
Nu har jag köpt tidningen, nyfiken som jag är... Två jättefina reportage av Lotta! Varav ena hemifrån mig :)) 

foto Anne-Charlotte Andersson & text Helena Köhl. Ett litet smakprov på Lottas bilder här nedan.

foto Anne-Charlotte Andersson


foto från mobilen..

Nu ska jag grundmåla något stort, grovt o snyggt som maken snickrat ..något till köket, ni ska få se nån gång ;)

Btw. Hus & Hem Trädgård har en facebook-sida, som du hittar HÄR.
...och min facebook-sida hittar du HÄR ...och Lottas hittar du HÄR. Ja alla finns vi på facebook! :)))

Ha d gott!
Kram ♥♥♥ Hanna
.

6 kommentarer:

Karin sa...

Härliga bilder! Längtar efter sommar när man ser såna här repotage.

Tinas bo sa...

Lövsalen - låter lika underbart som det ser ut! :0)

Grattis till reportagen!


Kram Tina

Blåbärs och smultronstället sa...

Hej Hanna!
Vilka fina bilder på er trädgård:-)
Vad kul att vara med i en tidning igen:-)
Kram Susanne

Liten Bod sa...

Hej! Vilken trädgård och så fina bilder! Jättekul och välförtjänt med alla reportage. Jag har inte läst bloggar eller bloggat själv på länge, så nu tar det evigheter att plöja igenom allt som hänt på varje blogg :) Tina

Liten Bod sa...

Hej! Så mycket fint på fantastiska bilder i din blogg! Jag har inte bloggat på länge och försöker nu läsa ikapp på mina gamla favoritbloggar :) Mycket välförtjänt med alla reportage. Kram, Tina

vitadrömmarobusigabarn sa...

jättefina bilder vackert!
Kram Tina