tisdag 3 april 2012

Altanen i Drömhem & Trädgård


foto från mobilen

Foto Anne-Charlotte Andersson

Nu är min altan och uterum med i Drömhem & Trädgård, nr5 2012.. ute i butik idag!!
Fotat av Lotta & text Kristin Fägerskjöld
Jag skyndade mig in på Pressbyrån imorse ;) Kändes faktiskt lite knepigt att se sig själv och sitt hem i en 'stor' tidning!

Här får ni smakprov på några av Lottas bilder från altanen, varav tre inte var med i tidningen.
Måste bara varna känsliga tittare... nästa bild är en close up på mig! Läskigt... hahaha!

 

Foto Anne-Charlotte Andersson

Ser lite busy ut... där vid mitt planteringsbord... Jag är inte van vid att bli fotograferad! Jag gillar det inte alls om jag ska vara riktigt ärlig... Jag trivs mycket bättre bakom kameran ;) Men Lotta lyckades få mig att fastna på några bilder... hon har talang, hihi!


Hus & Hem Trädgård, som kom ut igår har jag inte hunnit läsa än... alltså den som vår pergola är med i som sagt.. Mycket nu :)) Nån av er som läst den?

Ha d gott!
Kram ♥♥♥ Hanna

 .

12 kommentarer:

Unknown sa...

Hi Hannah, nice pictures in magazine. I like your Patio very much, your blog is full of inspiration. I don't like taking pictures either, I can see happiness on your face. Have a great time. Renata

Tinas bo sa...

Ser ut om ett fantastiskt reportage!!
Du har det ju sååå underbart!!!
Du vet att jag älskar ditt uterum... :)
och bilden på dig är bara såååå fin, söta du!!

ha nu en underbar påsk
Kram Tina

Hem och Lycka sa...

Jättefint reportage, grattis! Kram Mia

Resan mot syskon sa...

Hi hi va roligt! Jag brukar ju inte köpa de tidningarna för det e ju lite mer lantlig inredning o det har ju inte vi :) Men nu måste jag ju såklart köpa dem o spana in dig! :D

Resan mot syskon sa...

Hi hi va roligt! Jag brukar ju inte köpa de tidningarna för det e ju lite mer lantlig inredning o det har ju inte vi :) Men nu måste jag ju såklart köpa dem o spana in dig! :D

AnnaHelena sa...

Hus och Hem Trädgård har jag tittat i, och det var väldigt fint hemifrån dig! Nu måste jag såklart titta extra noga i Drömhem och Trädgård också! Det ser lovande ut på dina bilder!

Kram // AH

StrandviksVillan sa...

Än en gång: Grattis till ett jättefint reportage!!
Jag har redan bläddrat i tidningen flera gånger ;)
Du har så otroligt vackert hår också, måste jag påpeka!

Glad påsk önskar jag dig redan nu!
kram, Ann-Christine

Anonym sa...

Vous etes très jolie et votre maison est magnifique surtout votre véranda
j'adore !!!!!!!!!!!!!!
brigitte

♥ Fyra årstider sa...

Hej vännen

Det måste varit den goda cidern som gjorde det. Ska visa lite bilder på min blogg i påskdagarna.
Tack för att jag fick komma.

Kram Lotta

alegni sa...

vilket fint reportage det blev av det hela!
ska bli roligt att se trädgården i fler tidningar framöver. :)
kram, och glad påsk!
ingela

Compact Garden sa...

Superfint Hanna..
Kram Anne

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

hejhej!! Här sitter jag med snö utanför fönstret...o ser på de härligaste bilder från erat hem/altan! Längre upp visar du Lövsalen, men alltså...hur UNDERBART som helt! kan känna likten, vinden, känslan i kroppen av o sitta där o njuta helt enklet c",)

Blir SÅKLART med dig vidare, Klem Anna